30 Ocak 2008 Çarşamba

Cengiz kurtoğlu albümleri indir



SEN SÖZDEN ANLAMAZMISIN ALBÜMÜ (1983)

Sen Ağlama

Sen Sözden Anlamazmısın

Musalla Taşı

Sevdalandım

Su Akar

Eğlenelim Bu Akşam

Muhabbet Olsun

Cumbullu

Bana Sorma

Sensiz Yaşamak

Yorgun

Yürü Kervanlarım

Dom Dom Kurşunu

Hızmalım (Mardin Kapısı)



UNUTULAN ALBÜMÜ (1986)

Bir Sevgili Bulamadım

Küllenen Aşk

Duvardaki Resmin

Gelin Olmuş

Kadehi Şişeyi Kırarım

Küstüm Sevgilim

Liselim

Unutulan

Yalan Gözler

Yanlızım

Yaralı

Yinemi Sen



YILLARIM ALBÜMÜ (1987)

Gece Olunca

Yıllar

Büyümeyen Bebek

Yol Arkadaşım

Aşığım Aşık

Sev Sev

Gidiyormusun

Gelin Etmişler

Hayatımı Yazsam

Yaz Tatili

Ümit Yere Batsın

Sevmeyeceğim

Sevmek Kim Sen Kimsin

Bir Cennettir Bu Dünya



BİZİM ŞARKIMIZ ALBÜMÜ (1988)

Anlat Anlat Heyecanlı Oluyor

Benim Olsaydın

Bizim Şarkımız

Elimde Değil

Gelirmi Bilmem

Kurban Olayım

Okul Yılları

Resmini Öptümde Yattım

Sana Hasret Gideceğim

Sevme Arkadaş

Soran Olursa



HAYATIMI YAŞIYORUM ALBÜMÜ (1989)

Ayaz Geceler

Dualarım Onunla

Elveda Sevgilim

Fosforlu Cevriye

Gözlerini Yesinler

Hayatımı Yaşıyorum

İsyan Ederim

Kabul Edemem

Kul Sevilmezmi

Niye Küstün Bana

Sana Benzemeyen Birini Sevdim

Sevecekmisin



AŞKIMIZ İÇİN ALBÜMÜ (1990)

Ağladım Bugün

Ağlatacak Benimi Buldun

Aşkımız İçin

Aşkımıza Ağlıyorum

Gözümle Gördüm

Nazlı Meleğim

Tanrı İstedi

Vurgun

Yalan Söyledim

Yıkıp Gitmiştin



GÖZLERİN ALBÜMÜ (1991)

Aşkımız Bir Yalanmış

Bir Sen Birde Ben

Bir Ufacık Dünyam Vardı

Böyle Ayrılamayız

Canıma Kadar

Gözlerin

Hasretim

Hayret Ettin

Kadehimi Sana Anlatıyorum

Senden Bir Hatıra

Sensiz Cennet

Yakanlar Olur

SEVEN SENSİN ALBÜMÜ (PİYASADA OLMAYAN ALBÜMÜ)

Anlat Anlat Heyecanlı Oluyor

Bizim Şarkımız (Şiirli)

Geçmiyor Günler

Kurba Olurum Sana

Neden (Şiirli)

O Beni Sevsin

Resmini Öptümde Yattım (Şiirli)

Sana Hasret Gideceğim (Şiirli)

Senden Güzeline Rastlayamadım

Soran Olursa


KASETLERİNİN DIŞINDAKİ ŞARKILAR

Canım Dediklerim

Biliyordum

Biz Ayrılamayız

Cihan Yar Olmaz

Duydunuzmu

Gideceğim Bu Ellerden

İmkansız

Ah Benim Karalım

Aşıksın

Biz Ayrılamayız

Daha Yokluğunun İlk Akşamında

Duydunuzmu

Geçmiyor Günler

Gideceğim Bu Ellerden

Hangi Cennetten Geldik

Odam Kireç Tutmuyor

Rüyalarda Buluşuruz

Rüyalarım Olmazsa

Sevgilim

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker