30 Ocak 2008 Çarşamba

Selami Şahin - Full Albümleri

...seni çok seviyorum...

1. allah bilsin
2.bir fener misali
3.dünyada olmaz
4.garip
5.gel avut sevglim
6.gitti dediler
7.seni çok seviyorum
8.unuttu seni
9.vur ha gardaş
10.yazsana beni


şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



...başımın tatlı belası...

1.başımın tatlı belası
2.bedeli var
3.dertli ud
4.barışmak zorundayız
5.sor beni
6.suçlusun
7.sensiz olmadı
8.eskilerden kimler kaldı
9.bir güneş batışında
10.gamzeli kız


şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



...selami şahin 1...

1.acemi aşiran peşrevi
2.aşıklar tepesi
3.ben aşkınla yanmışım
4.canım sevmek istiyor
5.dertler meyhanesi
6.divaneyim
7.isyankar
8.özlem rıhtımı
9.sen mevsimler gibisin
10.sensiz istemem
11.sensiz olmuyor
12.seven insan utanmaz
13.unutma o sabahı

şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



...şaşırttın beni...

1.paydos
2.karanlıkta bir pencere
3.hayatımın rölü
4.seni hala seviyorum
5.deli eder beni
6.sen çok severdin diye
7.stres
8.yargılama beni
9.şaşırttın beni
10.ayrıldık
11.gittin de ne oldu
12.telesekreter

şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



...iyiki varsın...

1.iyiki varsın
2.yerin dolmaz
3.dokun bana dokun
4.sen özelsin
5.mualla
6.canımsın benim
7.ne oldu bize
8.haketmedim ayrılığı
9.gideceğin günü söyleme
10.lades gibi aklımdasın

şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



... iyi düşün....

1.kadının biri
2.benmi istedim
3.doğrumu sence
4.iyi düşün sevgilim
5.kendine gel
6.maksadın nedir
7.mecburum yaşamaya
8.müjdeler olsun
9.sen evlisin ben evli
10.sevdiğim
11.sürükler beni kaderim
12yarim seni unutamam

şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



...illede sen...

1.ah bu özlem
2.asılsız dedikodular
3.ben sevdalı sen belalı
4.beni bekliyor
5.illede sen
6.mahpusane türküsü
7.o bendim
8.olacaksa olsun
9.seni almasın eller
10.sensiz bu ev çekilmiyor
11.sırasımı şimdi
12.vur beni gideceksen

şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



özledim herşeyini...

1.ah seni seni
2.aşkımız bitti diyorsun
3.aşkınla sürgündeyim
4.gel bir daha
5.özledim herşeyini
6.saki
7.ya gidersen
8.yalan
9.yine aklıma düştü

şifre:www.mp3yap.org

buradan indir



...2000 e merhaba....


1.içimi hoplatıyorsun
2.sen oralı değilsin
3.özlemin bir değirmen
4.gözler sözleri anlatır
5.hadi bana evet de
6.dayan ey yüreğim
7.al yeniden yarat beni
8.sende kalmış
9.al beni küçüğüm
10.aklım sana takıldı kaldı


şifre:www.mp3kapan.net

buradan indir



seninle başım dertte..

1.ağladım
2.aşk yerine
3.başım dönüyor
4.bir akşam üstü
5.dünyamı yıktın başıma
6.mutlu olmak isterdim
7.nazar boncuğu
8.seni seviyorum anlıyormusun
9.seninle başım dertte
10.sevme beni
11.sevmesem olmuyor
12.tövbe
13.ya kulunu ver
14.yıllar sonra

şifre:www.mp3kapan.net

buradan indir

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker